تک تیرانداز

جدید ترین مطالب در مورد تک تیراندازی و تجهیزات نظامی

تک تیرانداز

جدید ترین مطالب در مورد تک تیراندازی و تجهیزات نظامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

برای نمایش در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید

برای مشاهده بفیه به ادامه مطلب مراجعه کنید

نظرات  (۴)

23 September 15 ، 10:05 دانشنامه دفاعی
بسیار عالی
پاسخ:
ممنون 
02 October 15 ، 21:07 گوهریا ...
باسلام دوست عزیز
بنده مدیر وب سایت اوج آرمی هستم اگر تمایل به تبادل لینک دارید بنده شما را در برگه پیوند های وب سایت درج کردم شما ما را هم درج بنمایید
owj-army.com

پاسخ:
سلام دوست عزیز 
من هم وب سایت شما رو در بخش پیوند ها درج کردم
04 October 15 ، 20:14 گوهریا ...
باسلام دوست عزیز
توی کشورهای دارای یگان تک تیرانداز فکر کنم روسیه جز کشورهای ریشه دار باشد با اون سابقه و شخصیت های معروف بالاخص زنان تک تیرانداز که یکیشون هم بهترین تک تیرانداز زن جهان بود
خلاصه تک تیر اندازی عالمی برای خودش دارد.

پاسخ:

سلام دوست عزیز

بله یکی از تک تیرانداز های معروف جهان هم روسی هست

خانم لیودمیلا پاولچنکو که 309 شلیک موفق داشتند.

06 October 15 ، 20:05 دانشنامه دفاعی
نیستی برادر!
نمی‌نویسی
پاسخ:
       سلام برادر کمی سرم شلوغه به زودی با مطالب جدید بر می گردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی