تک تیرانداز

جدید ترین مطالب در مورد تک تیراندازی و تجهیزات نظامی

تک تیرانداز

جدید ترین مطالب در مورد تک تیراندازی و تجهیزات نظامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

امروزه معیار انتخاب پرسنل برای آموزش تک تیراندازان نیاز به انتخاب و بررسی دقیقی دارد فرماندهان شخصا خود برای انتخاب و دستچین کردن پرسنل و جهت آموزش تک تیرانداز زبده و حرفه ای آینده اقدام می نمایند و نیرو های مناسب و بالقوه را برای آموزش تک تیراندازان تعیین میکنند.
برنامه های آموزشی سخت و خشن و طاقت فرسا و افزایش خطر در میادین جنگ نیاز به انگیزه بالای افراد و همچنین توانایی به یادگیری و مهارت های بسیاری را دارا می باشد و افراد انتخاب شده باید مشتاق به یاد کیری حرفه تک تیراندازی و عملکرد عالی شخصی باشند.

دستورالعمل اساسی برای انتخاب افراد جهت آموزش تک تیراندازی

برای انتخاب داوطلبان از بین نیرو های پیاده و کادر ارتش باید کسانی انتخاب گردند که نشانه روی و هدف گیری توسط آنها در آزمون های تیراندازی دوره ای ارتش در جایگاهی بالا باشد و این افراد بعدا می توانند توسط اساتید آموزشگاه تک تیراندازی به صورت بهتر و حرفه ای تر آموزش ببینند و این آموزش مستمر باید توسط بهترین کارشناسان و اساتید تک تیراندازی صورت گیرد و این همچنین نیاز به تاکید و تایید صلاحیت و کنترل آموزش توسط متخصصین در این زمینه را دارد.

- حظور موفق داوطلبان آموزشگاه تک تیراندازی در رقابت های سالانه و گسترده ورزشی با اسلحه و شلیک با اسلحه های مختلف  مخصوص تک تیراندازان و آشنایی  کافی با اینگونه سلاح ها را باید داشته باشند.

- تجربه و آشنا بودن داوطلبان آموزشگاه تک تیراندازی با شکار و شکارچی از نکات مثبت برای انتخاب آنها می باشد، در میان افراد منتخب این خصوصیت یکی از نشانه های خوب و عالی این افراد برا آموزش تک تیراندازی می باشد.

- وضعیت جسمی و شرایط فیزیکی مناسب برای تک تیراندازان از اهمیت بالایی در انتخاب آنها می باشد، بنابراین افرادی که داوطلب برای آموزش تک تیراندازی  هستند باید از شرایط کامل سلامت فیزیکی و جسمانی و توانایی های بالای بدنی برخوردار باشند. در جنگ ها اغلب اوقات تک تیراندازان برای انجام عملیات نظامی مسافت های زیادی را با خواب کم طی می کردند.

- دید خوب از عوامل اصلی انتخاب افراد برای آموزش در مدارس تک تیراندازی می باشد . در زمان عملیات های نضامی و نشستن در موضع مخفی کمین تک تیراندازان نمی توانند از عینک طبی و یا آفتابی استفاده کنند چون ممکن است گم شدن و یا شکستن آن در میادین جنگ باعث بوجود آمدن مشکل دید برای تک تیرانداز کردد و علت مهم دیگر برای بر حذر شدن تک تیرانداز از استفاده عینک، تابش نور خورشید از شیشه عینک اشت که باعث دیده شدن محل استتار وی و بر ملا شدن کمین آنها میگردد. کسانی که چشمانشان دچار بیماری کور رنگی می باشند به درد آموزش تک تیراندازی نمی خورند چون آنها در میادین  جنگ برای جستجو و پیدا کردن اشیاء استتار و مخفی شده متخاصم در میادین نبرد و منطقه جنگی سخت می باشد، اگر اثر کمی از مکان های مخفی و کمین استتار شده در طبیعت مشخص باشد کسانی که چشمانشان دارای کور رنگی می باشد اشکال این اهداف را با عوارض و پستی بلندی های زمین واقع در محل عملیات ادغام میکنند و قادر به شناسائی مکانهای مخفی و یا حرکت تک تیراندازان با لباس استتارشان نمی گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی